piątek, 22 stycznia 2016

Kartki dla babci i dziadka

Kartki - czyli coś o czym myślałam już od dawna, a że nadarzyła się okazja (święto babci i dziadka) i wolny wieczór, pomysł udało mi się w końcu zrealizować. Bajkowa kartka z wyjmowanym prezencikiem. Prezencik - muffinka może mieć wielorakie zastosowanie. 


Niby taka mała rzecz, a jednak wykonanie jej zabiera trochę czasu.. a nawet sporo czasu.. ale udało mi się je zrobić w jeden wieczór, nie odkładając nic na później.


Jak Wam się podobają? 
Życzę Wam dobrego weekendu i pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Dla mnie bomba! Są naprawdę świetnie i nie da się ukryć, że słodkie. Podobają mi sie te babeczki. Upewnij mnie czy dobrze widze i zarówno babeczki jak i tło są szyte? Pozdrawiam i dzięki za regularne odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się :) Tak, tłem są tkaniny przyszyte do kartki. Ja również pozdrawiam Cię i dziękuję, że zaglądasz i komentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu mi się spodobały, śliczne pastelowe kolory Alinka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło Iwonko :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń